♥تا شقایق هست،زندگی باید کرد!♥

♥تا شقایق هست،زندگی باید کرد!♥
 
㋡همیشه در مشکلاتت سکوت کن!شاید خدا هم حرفی برای گفتن داشته باشد!㋡
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 329
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 52240
تعداد مطالب : 347
تعداد نظرات : 220
تعداد آنلاین : 1



مگر میشود ادم فقط یکبار عاشق شود؟

عشق ابدی حرف است.وقتی ادم فکر میکنه که دلش سخت

پیش یکی گرفتاره ،یکدفعه جایی میبینه که دلش ...ته

دلش برا یکی دیگه هم میلرزه! اگه با وفا باشه دلش

رو خفه میکنه و تا اخر عمر حسرت اون دل لرزه براش

میمونه !

اگه بی وفا باشه ...میلغزه و همه ی عمر عذاب گناه

براش میمونه!هیچ کس حکمتش رو نمیدونه.حالا با خود

آدمه که حسرت رو بخواهد یا عذاب گناه رو ،باید یکی

رو انتخاب کنه راه فرار نداره مگه نه؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

یوسف و سنجد
ساعت9:51---10 خرداد 1391
دوست عزیز بهترین کار اینه که دل به یکی بسته بشه ودومی رو بگذاره زیر پا وبهش بگه من کسی رو دارم که یه دنیا می ارزه .من اینطوری فکر میکنم .شما چی میگی .
پاسخ:موافقم!!!!!!!!!!!


رضا
ساعت17:53---9 خرداد 1391
عاشق شدن یعنی تمام وجودت سرشار از وجود معشوق شدن وکسی که هر روز عاشق یک نفر شود بدون که اون عشق نیست و هوس است عشق واقعی این است که گفتم دوست عزیز
پاسخ:بله درسته!!!!!کاملا موافقم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کلیککک کن دوستممم


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:,نویسنده *♥Elahe Nanas♥*

با اين دكمه كاري نداشته باشيد!!

بهترين كدها در صبادانلود

دریافت کد خوش آمدگویی